|
Post by Linda Rasmussen on Jan 2, 2008 13:46:06 GMT 1
Hvor mange af jeres Welsh ponyer bliver egentligt brugt til ridning og hvilken slags ridning, skovtur, dressur, spring o.s.v. Vi har: Störtebecker´s Genius fra 1997. Han er redet lidt og det skulle gerne blive bedre. Vi har fundet en lille rytter til ham Alume Pepsi WM 840 en ældre dame fra 1987. hun bliver redet i let dressur og skovtur. Luna fra 1999, hun bliver redet i let skovtur, da hun er en bestemt dame
|
|
|
Post by pia on Jan 2, 2008 16:28:37 GMT 1
Hej Jeg bruger min til hygge dressur og skovtur. Jeg er begyndt at snuse lidt til akademisk dressur, men det er helt på begynder stadiet. Jeg har redet andre welsh før, de blev næsten alle brugt til dressur og et par få til spring. Men en ting holdt de alle af en frisk tur i fri trav ud i naturen.
|
|
|
Post by britthn on Jan 7, 2008 0:32:22 GMT 1
Min partbred er godt nok ikke en pony, men jeg bruger ham til let dressur ;-)
|
|
|
Post by mershieta on Oct 20, 2008 13:00:58 GMT 1
Hej Jeg bruger min til hygge dressur og skovtur. Jeg er begyndt at snuse lidt til akademisk dressur, men det er helt på begynder stadiet. Jeg har redet andre welsh før, de blev næsten alle brugt til dressur og et par få til spring. Men en ting holdt de alle af en frisk tur i fri trav ud i naturen. hej. samme ting withe mig. I håber, vi kan få en lille snak ..
|
|
|
Post by wowposter on Nov 4, 2008 14:29:46 GMT 1
|
|