|
Post by Linda Rasmussen on Jan 9, 2008 19:30:10 GMT 1
Synes det er svært at finde små dygtige ryttere. Vi er så heldige at vi har 2 der kommer når der er tid til det, men hvad gør I andre?? Jeg kunne da godt tænke mig at få de små ud og starte lidt stævner o.s.v, men det er da svært at få det hen. Hvor får I dem tilredet? Vores ponypige er ikke bange for at komme på ryggen af dem heldigvis, men findes der en "lille" voksen der også uddanner dem???
|
|
|
Post by pia on Jan 10, 2008 10:55:39 GMT 1
Hej
Jeg har erfaring med, at de evt på ridecentre kan hjælpe. Her er der også ofte forældre, som gerne vil have deres børn ud og starte stævner, ride bedre ponyer end elev ponyerne. Men som syntes det er en stor udgift først at købe en 3 eller 2 pony for så inde for en kort periode igen, at skulle bytte til en større pony.
|
|
|
Post by Linda Rasmussen on Jan 12, 2008 11:23:05 GMT 1
Det har jeg også selv tænkt på, men dog aldrig fået gjort noget ved det. Vil da prøve at tage ud på rideskolen og sætte en seddel op
|
|
|
Post by pia on Jan 14, 2008 14:00:14 GMT 1
Hej
Vi har der hvor min hest står faktisk ikke mindre en 3 welsh A. 2 Går hold og har hver deres part rytter som starter stævner på dem. Den 3 har en lille pige lånt og de starter stævner. Alle 3 er rigtig populær, og der er kø for at låne/part.
Du kunne også tage en snak med underviseren på stedet. De har ofte føling med hvem der måske er klar til at have låne pony, og om det er seriøst også fra forældre siden :-)
|
|