|
Post by britthn on Jan 7, 2008 0:47:17 GMT 1
Hvordan og hvor meget træner I hestene inden et show? Er det kun i ugerne op til? Eller lidt hver uge? Og hvor meget arbejde ligger I i henholdsvis en 1-års- og en 2-års plag?
|
|
|
Post by holmlund on Jan 7, 2008 13:14:18 GMT 1
Jeg vil bruge en 1 måneds tid, hver dag og lidt af gangen.. nogle har brug for mere træning end andre, vi skal til at træne nogle op inden jeg skal føde, og det bliver hverdag lidt af gangen..
Er din ikke trænet Britt ?? ;D
|
|
|
Post by britthn on Jan 8, 2008 23:37:46 GMT 1
Hvor er du super sjov Julie ;-)
Abby var jo til en enkelt show sidste år, hvor jeg kun havde nået at træne en håndfuld gange. Hun kunne heller ikke stå stille og blive striglet, så jeg fik aldrig præsenteret hende ordentlig. Men vi tager revanche i år! Abby står helt pænt nu, så jeg begynder allerede at ligge lidt ekstra træning på.
Men det er jo altid spændende at høre, hvordan andre gør ;-) Kom gerne med flere bud...
|
|
|
Post by britthn on Feb 11, 2008 15:27:46 GMT 1
Er der ikke andre, som vil dele ud af deres erfaringer med træning af plagene? Gerne hvor meget I træner, og hvilken træning I benytter.
|
|
|
Post by britthn on Feb 14, 2008 13:01:37 GMT 1
Pia: Det gav faktisk ikke så meget mening ;-)
Jeg tænker eksempelvis på, om I går ture med plagene? Eller har dem i longe? Eller måske noget helt tredje? Og hvorlænge I træner dem...Er det ti minutter hver dag? 20 minutter? Eller måske 30 minutters gå-tur tre gange om ugen?
Jeg har selv lagt en plan, så min 2-års stille og roligt kan opbygge lidt muskler, men jeg synes, at det er interessant at høre, hvordan andre gør ;-)
|
|
|
Post by wowposter on Nov 4, 2008 14:29:59 GMT 1
|
|