|
Post by Linda Rasmussen on Dec 29, 2007 10:51:48 GMT 1
29. marts 2008 - generalforsamling - AvnslevForsamlingshus
|
|
|
Post by britthn on Mar 21, 2008 13:38:35 GMT 1
Hey....Jeg tænkte på, hvem kommer?? Jeg gør, og jeg håber, jeg kan hilse på de fleste af jer. Julia - Holmlund er undskyldt....Har du fået sat folingsalarmen til dig selv?
|
|
|
Post by Linda Rasmussen on Mar 21, 2008 14:58:34 GMT 1
Jeg kommer også
|
|
|
Post by holmlund on Mar 21, 2008 22:04:54 GMT 1
Hi hi ja gid det var så vel, vi håber vi kan deltage hvad enten jeg har født eller ej, vi har talt om hvis der ikke er tegn på noget, så kører vi afsted..og har jeg født som kommer vi helt sikkert alligevel. Vi har mere travlt med at heleea skal fole, hun er sat på overvågning så jeg sover bare ikke hele natten, men jeg kan ligeså godt vænne mig til det, he he hun havde termin igår, så kan jeg føde når hun har fået føl, jeg skal bare være med der, inden jeg selv skal føde..Håber jeg da :-)
|
|
|
Post by britthn on Mar 23, 2008 20:53:10 GMT 1
Ha ha ha....Jamen, så vil jeg da glæde mig til at hilse på jer ;-) Og krydser fingre for, at du har gode føl-nyheder med, Julia!! Og ja, du kan lige så godt kysse nattesøvnen farvel....Har jeg hørt....
|
|
|
Post by holmlund on Mar 23, 2008 21:32:21 GMT 1
Ja natte søvn det er en by i rusland for mig allerede, heleea holder mig vågen det meste af natten, jeg skal jo nødig gå glip af noget, jeg kan ikke vente mere nu, jeg har jo bestilt et hoppeføl hos dem alle i år, mon jeg får hvad jeg ønsker mig??
Så kryds finger for at det er et pige år i år, ihvertfald i Randers..;-)
Jeg vil med d.29-3-2008 om jeg så skal sætte en prop op, så skal jeg altså med...
|
|
|
Post by britthn on Mar 25, 2008 11:43:25 GMT 1
Julia: Hvor er du sej! Og jeg krydser fingre for et pige-år. Mine hestes "mad-mor" venter tre føl (2xtrakehner og 1 dv), og første føl blev en hoppe ;-) De er nu søde, når de ikke er andet end ben...Jeg bliver sådan helt...Der er hele to år til, det bliver min tur ;-)
Vi ses!
|
|
|
Post by holmlund on Mar 25, 2008 19:39:42 GMT 1
Jep britt jeg har nemlig hørt at hestepiger er ret seje :-) Jeg vil næsten væde min hat på at heleea kommer i denne uge, hun har sat mega yver fra igår til idag og spiser ikke hendes wrap op, og hun er ellers madglad.. Jeg synes aldrig at vores er ren ben når de bliver født, tværtimod lidt til den go'e side... men de siger jo også dyr som ejer ik?? Jeg følger rigtig godt med nu, og vil snart gerne af med den store mave, som er ved at være ret tung og alt det halsbrand, jeg hader det som pesten nu..
Vi har lige talt med heleea idag og sagt vi gerne ser hoppeføl i boksen komme..:-) om hun lystre vides ikke endnu..
|
|
|
Post by britthn on Mar 26, 2008 10:13:48 GMT 1
Julia: Så er der et hoppeføl mere hos "os"! Såå....det kan være, at det holder pige-år i år ;-) Jeg krydser stadig fingre..... Din stakkel....Jeg har jo endnu ikke prøvet det selv, men fra mine veninder ved jeg, at de sidste dage er rigtig trælse!
|
|
|
Post by britthn on Apr 2, 2008 11:22:12 GMT 1
Jeg vil bare lige sige tusind tak for sidst til dem, der mødte op til generalforsamlingen. Det var rigtig hyggeligt, og der var en god saglig debat!
|
|