|
Post by Linda Rasmussen on Dec 29, 2007 11:17:38 GMT 1
|
|
|
Post by britthn on Mar 5, 2008 12:36:46 GMT 1
Så er det endelig muligt at tilmelde sig....Hvem kommer, og hvad taget I med?
Abby og jeg får vores Roskilde-debut i 2-års klassen. Efter mange år som tilskuer får jeg endelig lov til at være med....Ih, hvor jeg glæder mig - Årets højdepunkt!!
|
|
|
Post by holmlund on Mar 5, 2008 22:25:57 GMT 1
Så må du ud og løbetræne lidt Britthn, ;D ;D ;D Og kan godt forstå at du glæder dig, det er jo bedre at være i ringen inden udenfor ik???
|
|
|
Post by britthn on Mar 6, 2008 10:44:44 GMT 1
Uh, Julia, der ramte du lige min dårlige samvittighed....Jeg SKAL ud at løbetræne, synes bare jeg har haft for travlt på arbejdet de sidste par måneder....ÆV....
Og ja, jeg regner med, at det bliver SÅ meget sjovere at være med end at se på ;-)
|
|
|
Post by holmlund on Mar 6, 2008 15:31:44 GMT 1
britthn det var ikke for at gi dig dårlig samvittighed, men du kan nå det endnu.. ;D ;D Det er en skam, at der er så langt, så vil jeg have været tilskuer, det er jo også dejligt engang imellem.. Vi regner med at blive opdateret med billeder af dig og dyret, når det er veloverstået..
|
|
|
Post by britthn on Mar 7, 2008 12:42:35 GMT 1
Julia - Det er helt i orden! Jeg skal nok nå at blive klar til Roskilde...Jeg forventer en okay form inden Lysten - Og super formen (det gælder både cob og ejer....) til Roskilde....Hvorefter vi brillierer til kåringen ;-)
Og bare rolig, I skal nok få set billeder af skønheden i sit stiveste puds (og her må jeg understrege, at jeg mener Abby...).
|
|
|
Post by holmlund on Mar 25, 2008 19:42:51 GMT 1
Ja billeder det har vi ventet på længe, men det går jo nok..:-) Det kan jo være at vi kommer og kigger til lysten uden dyr, hvis jeg kan overtale min bedre halvdel til at tag med, jeg vil jo gerne se på :-)))
|
|
|
Post by britthn on Mar 26, 2008 10:18:01 GMT 1
Ja ja ja....Jeg fik faktisk taget billeder af begge mine smukke dyr i torsdags...Var på arbejde og fotografen havde god tid, så.....Men nu skal jeg "bare" lige have dem på en dvd, så skal du nok få Abby (og Knightley) at se. Fotografen har faktisk lagt et par billeder af Knightley og jeg på sin hjemmeside www.dtfotografen.dk under diverse... Jeg vil forresten også have sådan et billede, som du har, på min præsentation...Det må være målet for i år...Slank pige og smuk sort welsh cob ;-)
|
|