|
Post by Linda Rasmussen on Dec 29, 2007 9:51:10 GMT 1
Håber der er nogle friske Welsh Partbreed folk der har noget at bidrage med
|
|
|
Post by britthn on Jan 7, 2008 0:44:54 GMT 1
Hejsa!
Linda, vil du ikke være sød at rette forumets navn? Ifølge moderforeningens hjemmeside hedder det en part bred ;-)
Og sådan én har jeg. Maglehøj Knightley er efter fuldblodshingsten Mr. Playboy xx og sec. D-hoppen Trefaes Caryl. Han er snart 10 år, og jeg har haft ham, fra han var 30 dage. Han er 158 cm. i stang. Og jeg bruger ham til let dressur.
Er spændt på, hvilke andre welsh part bred, som dukker op....
|
|
|
Post by holmlund on Jan 7, 2008 13:43:09 GMT 1
Her kan vi også bidrage med de pragtfulde rideponyer.. Vi har en dejlig hoppe e. Fuldblods hingsten Merza 2191 og Welsh Cob Sec.D hoppen Rudi WD 138 e.Talon Toreth WDH 14. Hun har været hos mig siden føl og bliver 10 år i år. Hun har fået 3 pragfulde hingsteføl, hun måler 148 i stg og avler meget store føl, hun bliver mest brugt til avl, men jeg kan i ny og næ finde på at ride en tur i det fri... Hun fik føl efter Merlyn Welsh Calibra WDH 41 i 2007, han er helt vidunderligt gående og med et super sind, og perfekt sat sammen, han er sat tilsalg som kommende ridehest om nogle år. Hun venter føl efter samme hingst igen til maj. vi venter spændt.
|
|
|
Post by Linda Rasmussen on Jan 7, 2008 15:36:55 GMT 1
Britthn: Så skulle det være på plads
|
|
|
Post by regina on Jan 10, 2008 12:49:01 GMT 1
Jeg har også en dejlig welsh sek.F Det er vores skønne hoppe Regina 7 år (importeret fra Holland) efter den tyske hingst Bünteeichen Manolito (Matcho AA) og ud af Anjershof Romy (Anjershof Rocky) Hun har fået to føl hvoraf den ene er Coelenhage´s Roxette efter Coelenhage´s Promise. Hun er godt fyldt med både dressur og springblod,men bliver dog mest redet i dressur selvom tallentet helt klart ligger på springsiden.Hvis alt går vel stilles Regina til kåring i DSP i 2008 En lille video: youtube.com/watch?v=JTeXO8ZAZmI
|
|